Stockholm

2015-11-19 — 00:29:12
 
 
I början av oktober bokade jag flyg till Stockholm och min storasyster bokade biljetter till Kristina från Duvemåla. I helgen var det plötsligt dags och jag fick återförenas med Erika som jag inte träffat på nästan sex månader(!). I samma veva åkte även vår bror Joel upp från Uddevalla så jag fick alltså hänga med två av mina syskon en hel helg.

Åt italienskt, gick på musikal och grät floder (dagen efter gick jag och köpte alla fyra böckerna), köpte mig en välbehövd vinterkappa och mådde så jävla gott. Om det är något i livet jag är tacksam för är det att ha många syskon, även fast det suger att vi är så utspridda allihop. Erika är tolv år äldre än mig, och jag är glad att jag äntligen blivit lite äldre så vi fått bättre kontakt.

Efter ett tårfyllt farväl kom jag hem till Brighton igen i söndags. Jag vet inte riktigt varför, men jag känner mig mer stadig och vuxen efter den här helgen? Tror det är insikten att jag faktiskt kan åka och göra saker utan att involvera föräldrar, att jag betalar allt ur egen ficka och möjligtvis för att min nya vinterrock ser så jävla proper ut lol. Går runt och lajvar grown up känns det som? Aja.

Har massa kul framför mig den kommande tiden, och om bara en månad åker jag hem till Uddevalla och får krama om alla de vänner som betyder världen för mig. Känns som jag blir mer och mer saknig ju mer det närmar sig.

Hanna
x


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: