Augusti

2016-08-10 — 09:59:23


Hej, det var ett tag sen.
Jag har haft något så fruktansvärt fullt upp den senaste tiden. Bröllop, Emmaboda, lägenhetsjakt i Bristol och sedan utflyttning. Nu har vi flyttat in i det rummet Greg bodde i innan han flyttade in hos mig, och knör ihop oss på vad som känns som en kvadratmeter. Får se om vi går varann på nerverna om två veckor.
 
Sedan har jag sålt slut på en hel upplaga prints! Vilket är så jävla stort för jag har aldrig riktigt sålt något förut. Jag sa upp mig förra månaden och glider omkring och kallar det "semester" fast jag bara är arbetslös haha, men har fått beställningar på tavlor så jag jobbar med det istället.

Om fjorton dagar åker vi till Sverige och tar det lugnt i tre veckor, innan det är dags för Bristol och all boende/jobbstress. Tills dess ska jag försöka framkalla mina senaste rullar och visa er! 

Puss x


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ida

du är ju för snygg!!!!

2016-08-21 / 21:53:12
URL: http://ijek.blo.gg