27 feb

2016-02-27 — 11:18:58
 
Överlevt ännu en jobbvecka, och jag hatar att det är så jag ser på det numera. Jobbet har verkligen blivit trist och segt de senaste veckorna. Efteråt gick jag och handlade mat och tog mig sedan hemåt, åt fryspizza och gjorde väl egentligen inte så mycket alls tror jag? Greg kom inramlandes vid tiotiden efter att ha jobbat i 14 timmar, jag tror inte jag sett någon så vek och ynklig på länge. Fick agera alltiallo och laga mat, massera och pussa i pannan hundra gånger innan han somnade två sekunder efter han la huvudet mot kudden.
 
Gick upp med honom klockan 8 och vinkade av honom för en till dags jobb. Tänkte att jag lika väl kan komma upp i tid och få gjort saker idag. Dammsuga, tvätta, skicka tråkiga mail och ta några selfies.
 


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: