Juicy Fruit

2016-02-13 — 21:16:00
 
Hej och hallå två veckor senare. Jag är trött men inte längre bakis och sitter hemma med sminkborstar i högsta hugg. Ett av mina nyårslöften är att köpa fler ögonskuggor så idag fick jag tummen ur och köpte två! Har de två senaste timmarna bara glott igenom pinterest, druckit kaffe och klurat på hur jag kan få mitt face så glowy som möjligt. Smink är så jävla kul.
 
Försöker växa ut min lugg för att få till någon slags gardinhistoria istället, men för tillfället sportar jag den gärna plattad med glugg. Tänkte försöka bli blond till sommaren också men tanken på frasiga, torra toppar ger mig mardrömmar så jag fortsätter skjuta på det. Tji fick jag som färgade det i den mörkbrunaste färgen jag kunde hitta :(

Hanna
x
 


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: