Aix-en-Provence

2016-06-19 — 16:35:38


I början av maj åkte jag till Frankrike för att återförenas med mina bästistjejer efter nästan fem månader. Elin hade bott där och pluggat franska sedan i januari, medan Johanna, Lovisa och Nellie varit ute och rest ett tag.



Jag kom dit sent på fredag kväll och fick direkt ett vinglas i handen innan vi begav oss ut i Aix-en-Provence för att träffa Elins klasskompisar och dansa. Dagen efter fick jag äntligen se lägenheten och terassen i dagsljus, och vi åt frukost i vad som kändes som timmar. Slutar aldrig förvånas över hur fantastiska de här tjejerna är.



Vi hann med mycket dans, i vanlig ordning. Men när vi inte var bakis turistade vi i kyrkor och strosade på de små gulliga gatorna.



Och åt fett många crêpes.


Titta vad precious. Och om bara fem dagar får jag krama om allihop och dricka findricka med dem på midsommar igen. Tjejer tjejer tjejer <3


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: