3X

2016-03-14 — 23:33:27
3 saker jag ser fram emot
- Alla resor jag ska göra i vår/sommar, en sväng till Elin i Franrike och tre till Sverige (för Gregs födelsedag, min systers bröllop!! och sen Emmaboda).
- Måla mer och äntligen börja säljs prints, stay tuned.
- Att bli blond, är redo i hela kroppen.
 
3 saker jag inte kan vara utan
- Pussar, kramar, i princip all typ av närhet (så länge det kommer från rätt person). Enligt en nära källa är jag fett klängig och jobbig att sova med hehe.
- Mitt bästisgäng. Överlever ju uppenbarligen att inte träffa dem varje dag, men varje gång jag inser att vi alla är på olika ställen på jordklotet blir jag helt gråtig.
- Musik/podcasts på jobbet, hade självdött om jag var tvungen att glo i den datorskärmen utan någon som helst sorts underhållning/distraktion.
 
 
3 saker som jag hoppas blir verklighet
- Så förutsägbar sak egentligen, men att kunna jobba med målande/tecknande/illustrerande i framtiden. Har tänkt så mycket på det det senaste att det nästan värker i mig och känner hur jag ba VILL.
- Mina planer för hösten.
- Att få hjälp med min mensvärk, fick utskrivet receptbelagda smärtstillande sist gång som knappt hjälpte alls? Vad pågår i lilla livmodern kan man ju undra.
 
3 saker jag inte gillar
- Att sitta inne på kontoret och pyssla med trista rapporter nu när det är och har varit så vackert väder det senaste. Förstår precis hur Tommy och Annika kände över att rensa jordgubbslandet i Pippi på rymmen :(
- När jag är stressad eller har ångest och det blir 100 gånger svårare att prata om mina känslor på engelska.
- Majs.
 
3 saker jag blir lugn av
- Sex/orgasmer. Hela världen känns så klar och uppenbar efteråt, jag ba mm allt är nice och jag vet precis vem jag är och vad jag vill i livet. Mitt nummer 1 verktyg mot ångest haha.
- Att ha nyfilade och nymålade naglar.
- Att strosa runt i snygga, vida byxor och slappa tröjor. Saker som inte sitter tight så man inte kan få svettlökar men som får en att se fett classy och sval ut.
 
 
3 saker jag blir stressad av
- När man känner att man är på väg att bli sjuk? Blir 1. besviken på mig själv som inte tagit hand om mig själv ordentligt 2. så ledsen och stressad för vet att den oundvikliga förkylningen kommer slå till vilken sekund som helst.
- Att jag typ alltid är sen vart jag än ska. Så jävla dåligt för psyket att jämt ränna runt och svettas för att man inte bara gick upp när klockan ringde.
- När någon ska jaga mig på skoj, blir liksom inte roligt fnittrig utan får ren och skär stresspanik. Min instinkt är att lägga mig ner på golvet och gråta? Sunt.
 
3 saker jag ska göra i veckan
- Bleka håret!! Var på färgkonsultation idag och träffade frisören, fick bokat tid nu på lördag. Svävar mellan att vara helt överexalterad/livrädd.
- På onsdag ska jag till doktorn och, fingers crossed, få hjälp med min extrema mensvärk som bara blivit värre och värre det senaste, på den nivån att jag inte kan gå till jobbet.
- Förhoppningsvis ska jag åka på uteritt på söndag (fick det i födelsedagspresent av Greg, ärligt, det är en sån sinnes bra present. ÄLSKAR hästar).
 
Hanna
x


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: