Två timmars harmoni

2016-04-04 — 17:12:01
 
Fick ju i födelsedagspresent av Greg att åka och rida i några timmar, så drygt en månad efter att jag fyllt åkte vi till en liten ridskola i Lewes för att göra verklighet av det. De flesta som känner mig vet hur mycket jag älskar hästar, så att få krama, klappa och borra in näsan i manen på den här stora klunsen var ju ALLT.
 
 
Fick i två timmar ~*glo ut över vidderna*~ som var så jävla vackra, tjöta om diverse hästrelaterade saker med de tre medelålders kvinnor jag red med och galoppera över fälten tills tårarna rann av farten.
 
 
Och sen krama klappa gosa lite till. Greg lajvade mamma och tog hundra tusen bilder på mig (finns så många där jag ler mitt fulaste men absolut lyckligaste leende), fick flashbacks till Hanna elva år på luciauppvisning på Stall Ugglehult. Har lovat mig själv att när jag flyttar tillbaka till Sverige igen ska jag bli hundraprocentig hästtjej igen. Hästar är BÄST.
 
Hanna
x


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

anna

hästar och starstable är väl livet eller vad säger du. PUSS

2016-04-05 / 21:44:44
URL: http://schewenius.webblogg.se/