I Told You So / pample-mousse

2016-11-28 — 15:17:27
 
Förra torsdagen var jag i vanlig ordning sen till något, men den här gången råkade det vara en buss till London. Hann med den i alla fall, och åkte tre timmar österut.
 


Min pojkvän skulle nämligen vara med i en fotoutställning i samband med Pample-mousse's releasefest för deras första tidningsnummer, de har sedan 2015 bara funnits som en onlineplattform men finns nu i fysisk form!



Gregs bidrag bestod av bilder från vår sommar i Sverige, dvs bilder från min hemstad/Göteborg/västkusten + babeiga bilder på mig och mina bästisar.



Helt ärligt var jag alldeles för trött, sur och pms:ig för att orka med, och fick gå ifrån och gråta lite för att inte få panik, men efter några fler gratisöl gick det bättre. Fint att se sin partner få visa upp och vara stolt över något han tycker är kul och är duktig på. Gör en varm inombords liksom.
 


Pample-mousse finns att köpa här.


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rebecca

åh vad fint.

2016-11-28 / 16:05:59
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se