You're too nice

2016-11-15 — 16:12:47

"You're too nice", 2016.

Förlåt alla som kan Illustrator och förmodligen vet hur mycket tid, kraft & energi jag hade kunnat spara, men denna pysslade jag ihop i Photoshop igår kväll efter att ha skissat upp för hand. Funderar på att trycka upp lite prints snart.

Har hängt med Luned, Harry och Danny idag och tagit dem till Bedminster's City Farm för att klappa getter, innan vi åt lunch på ett veganskt junk food-ställe i närheten. Ska ta det lugnt en stund innan jag cyklar in till stan för konsultation hos frisören vid halv fem, är trött på min 7 månaders utväxt nu.


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Josefine Svärd

vilken superhärlig blogg du har!

Svar: tack du! <3
winonalane.blogg.se

2016-11-15 / 22:43:23
URL: http://josefinesvard.blogg.se/