Från en jätteförkyld och ynklig tjej:

2016-10-07 — 16:07:50
Nämn något som gjorde dig glad igår?
Hade en sån jävla dålig dag igår. Tror det är svårt att erkänna att man som deprimerad kan ha dåliga perioder även när saker går framåt och bättre, var stressad och hade ångest och kunde liksom inte formulera det för Greg. Men vi cyklade och gjorde några ärenden och sedan pushade han med mig in i en stor supermarket fastän jag tyckte det var jobbigt men jag kom ut därifrån på bättre humör. Han är verkligen skitkul att spendera en timme med i en mataffär.


Det sista du sa högt:

"I love you" till Greg
 
Vad har du druckit idag?
Kaffe kaffe kaffe
 
Vad var det senaste du åt? 
Egentligen frukost men den var så fjuttig så: en svingod pad thai igår kväll, med sås gjord på jordnötssmör, soja och sriracha + lime och friterad tofu. Jag och Greg har lagat den så många gånger senaste veckan.
 

Vad var det senaste du köpte?

Min silkesmorgonrock tror jag? Om man räknar bort mat/öl dårå
 
Vad är det för väder hos dig just nu? 
Mulet och ganska kallt. Mitt favvoväder efter regn!!
 
Godaste glassmaken? 
Hallonsorbet 4-ever
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Gud nej!! Tror på riktigt båda mina förhållanden började med att jag ville ligga och så råkade jag snubbla in i någon där vi båda tyckte om varann mer än så. Men det kanske bara är för att jag är en så sanslöst kåt person heh
 

Sover du tungt?

Inte lika tungt som jag brukade göra, tror det beror på mina mediciner? Samt pga jag delar säng med någon varje natt vilket är mysigt tills jag somnar för sedan vill jag ha SPACE
 
Drömmer du mardrömmar?
Jag drömmer mycket om jag tagit min ångestdämpande medicin några dagar i rad. De kan vara sjukt vardagliga men jag kan också vakna mitt i natten i panik av mardrömmar om att jag blir lämnad, att mina vänner berättar vad de "egentligen" tycker om mig etc. blää
 
Trivs du med ditt jobb?
Har inget fast men om jag räknar pengarna jag får in genom att sälja prints och måla beställningar vid sidan av så ja!! Det äger!
 
Vad ser du om du tittar till höger?
Skissblock, pennor och en överfull låda med återvinning som jag inte tagit ut än fastän jag sagt att jag ska tre dagar i rad.
 

Vad gör dig glad just nu? 

Att så sällan redigera bort finnar i Photoshop, det är så jävla häftigt att jag är okej med min hy nu. 
 
Vad ska du göra härnäst?
Måla klart en beställning.
 
Vad gjorde du klockan 08 imorse?
Gick upp, hostade lite slem, snöt mig och ringde min psykolog för att säga att jag inte kunde komma på vårt möte klockan nio.
 
Humör just nu?
Helt ok, mår bra för känner mig frisk i huvudet idag men är så sinnes förkyld vilket drar ner humöret aningen.
 

Sommarplaner? 

Tror jag flyttar tillbaka till Sverige nästa vår/sommar!! Samt Emmaboda.
 
Stjärntecken?
Vattuman.
 
Vad längtar du mest efter nu?
Mamma & pappa. Och att Linnea ska komma och hälsa på mig. Skitamegamycket.


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kajs

blev längtig efter dig supermycket nu 💓 du kommer hem till jul visst?? 💓💓💓

2016-10-08 / 10:49:31
URL: http://kajsalundqvist.blogg.se
Anonym

Hej

2018-02-17 / 22:42:00