Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

okänd

hur fick du bort dina finnar, var det endast pga medicinen? hur fick du din medicin, din idé eller läkares? hur länge tog det innan medicinen hjälpte? har du haft ärr och isf har du opererat bort dem? vad använder du för produkter för att få bort finnar samt hur ofta?

2016-10-08 / 16:53:44
Anonym

Upplever du att du får mer finnar av viss typ av kost, ex mejeriprodukter?

2016-10-08 / 19:28:38
linnea

ang finnar osv, har ätit medicin mot det under en period för ngt år sedan, men nu känner jag att det börjar bli värre igen, eller alltså inte lika mycket som förut - men ändå tillräckligt för att jag ska ha ångest över det. VILL BARA ATT DET SKA BLI BRA IGEN NGN JÄVLA GÅNG. Är det värt att börja igen? behöver bara ngn att bolla detta med.

plus! akneärr? hur har du hanterat det? Du kanske inte har några/ fick några, men jag har det och det är väl mitt största problem nu i alla fall? de är fortf jobbigt röda och känner mig så jäkla obekväm, vill bara att de ska blekna. om du hade, vad använde du lr hur fick du bort dem/fick dem att blekna?
cram.

2016-10-08 / 21:25:50
Anonym

När komr svaren??

2016-11-04 / 23:34:45
Anonym

När komr svaren??

2016-11-04 / 23:34:46