Tisdag

2016-10-04 — 18:43:11


Har tyvärr inte gjort ett piss idag so far? Spelat datorspel och läst nya i-D? Dock faktiskt hittat ett café runt hörnet som har gratis påtår och lovar att det är första gången jag stött på det sedan jag flyttade till England förra året.

Försöker fördela tiden mellan jobbsökande och egna projekt och samtidigt ge mig själv och mitt huvud tid att återhämta sig men det är så svårt. Trots att jag är på bättringsvägen tar min energi slut fortare än vanligt, och med tusen nya intryck och nya människor runt mig konstant blir hjärnan liksom en sörja i slutet av dagen.
 
Är iaf glad för hösten och min nya jacka som nog är mitt första riktiga vinterplagg på fem år? Aldrig i livet vill jag spendera vinterhalvåret i en jeansjacka igen <3
 


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rebecca

du är en sådan babe

2016-10-12 / 11:32:51
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se