Emmaboda 2016

2016-09-20 — 21:05:29


Inte för att vara aslökig men nu kommer bilderna från årets bästa vecka. Hade en rätt pissig dag idag, men så fick jag tillbaka mina rullar jag äntligen lämnat in. Mitt hjärta har fyllts av så mycket kärlek bara av att bläddra igenom allihop. Fyfan alltså.

 

Johanna och tältet en morgon.

Jag aspackad ca fem på morgonen när jag var asvig!! Vilket jag inte är i nyktert tillstånd kan tilläggas. Till höger kramas Jesper och Lovisa och jag lipade nästan när jag redigerade den bilden. Det finaste med alla mina kompisar är att kärleken syns igenom i varje foto.
 


En dag tog vi med oss sovsäckarna för att sova på en mjuk gräsmatta en bit bort, men väcktes senare av att himlen öppnade sig och vi fick ta skydd i 20 minuter innan vi kunde springa tillbaka. Lovisa, Elin, Troy & Annie.
 
 
Johanna stukade foten rejält första natten men var tapprast ändå.
Här rundar jag av. Tack tack tack allihopa, gud vad ni är guld <3
 


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: