21

2017-02-22 — 15:19:37
 
Min födelsedagshelg tog avstamp i fredags när Greg sa att han lovat att åka och hjälpa en kompis med lite designarbete, men istället kom hem med Linnea en halvtimme senare som entrade hallen i ett konfettiregn. Lipade.
 
 
Dagen därpå, min faktiska födelsedag, satte vi oss i bilen och Greg körde oss två timmar västerut till Wales (men det visste inte jag för jag fick inte titta på vägskyltarna). Till slut kom vi fram till ett litet stall där jag fick reda på att jag skulle på ridtur och få galoppera längs med havet. Det var så jävla fiiiint. En hästtjejs dröm. 
 
 
Jag, Greg, Emma och Linnea åt tacos till middag och sen fick jag ångest och undrade om jag verkligen borde ha folk över. Greg grep in och fick mig på bättre tankar och sedan drack vi mojitos och spelade Mario Kart till tre på morgonen med mina favvisar från jobbet.
 
 
Vi var bakis på söndagen men trotsade våra sömntunga huvuden och tog oss ut på stan för att visa Linnea runt. Gick förbi mitt jobb, klättrade upp i Cabot Tower och tittade på utsikten, besökte några ställen från Skins och åt bibimbap på Tuk Tuck. Sedan tog jag och Linnea armkrok för att gå själva på stan och prata svenska en stund.
 
På kvällen gjorde vi sheet masks, tittade på Seven och drack rödvin. Och nu är jag ju 21! Tycker det är så roligt att fylla år, min absoluta favorithögtid på året vare sig det är min födelsedag eller någon annans. Fint att bli äldre.


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rebecca

nej fy tusan vad fint. vilken dröm att rida där!

Svar: jaaaaa det var sinnes!! såå fint
winonalane.blogg.se

2017-02-27 / 12:07:12
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se