London etc.

2017-07-05 — 18:00:34
 
Åkte ju som sagt till London i helgen med lilla familjen, dvs mamma pappa lillebror. Sov hela bussresan, steg av 0% refreshed och blev direkt sådär stressigt sur som man blir när man är på semester med människor man är släkt med. Var bajsnödig och trött men det blev bättre sen när jag fick lämnat väskan på hotellet.
 
Fick kvalitetsshoppingtid med mamma och köpte t ex den här drömmen från & other stories. Sen gjorde vi oss i ordning, gick ut och åt burgare och drack bärs innan vi drog till Hyde Park för att se Phil Collins. Tredje gången jag såg pappa gråta under mina 21 år <3
 
 
Sen åkte jag ju som sagt hem istället för att åka till Sverige pga ångest och sånt sköj. Så har haft tre dagar ledigt här och mer tid att jobba med mitt nya uppdrag, ovan är ett utkast som inte made the cut samt mina nya skor från Cos. Knep dem för mindre än halva priset på Selfridges i London. Nice.
 
Ska återgå till mitt skissblock nu, puss <3


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: