Vad som är bra

2016-04-01 — 10:08:00
 
Livet är inte så glammigt inuti mitt huvud nu för tiden, det lilla molnet av stress och ångest jag haft över mig de senaste månaderna vill inte riktigt försvinna. Men jag tänkte att jag kunde lista lite grejer som varit och är kul istället:

1. Det är vår!!!
Solen kom för några veckor sen och verkar vara här för att stanna på riktigt den här gången. Låter som en lattemamma på facebook men känns som jag fått 200 extraliv av att kunna gå hem från jobbet klockan halv sex i dagsljus. Igår köpte vi öl och satte oss på stranden för att titta på solnedgången, för att vi kunde!!!
 
2. Har haft livets sminkgame
Min hy har verkligen var torrhetens moder de senaste veckorna, kombinerat med ett gäng småfinnar som inte ville ge sig. Men nu är jag hundra procent tillbaka och öser på highlighter som aldrig förr, smink är så jävla KUL när hyn är samarbetsvillig.

3. Jag och Sara har poddat!
Bjöd in mig själv som gäst igen i Saras podcast för ett tag sen, och avsnittet släpptes häromdagen. Vi pratar om att vara bisexuell i ett förhållande som läses som straight, alkohol och kreativitet och hur mycket sista terminen i trean suger. Lyssna HÄR.
 
Nu måste jag rusa till jobbet,
Hanna x


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anonym

Pls skriv ett sammanfattande inlägg om din isotretinoinkur! Läste acnearchive men d dog ju ut lite! Undrar om du under kurens gång fick classic hormonal breakouts under mens??? Eller stoppades det liksom. Samt om du tänkte mkt på typ foundation om den var clogging eller såg du dig sj som prone för sådana finnar. Pga jag gör det, borde kanske ej. Hehe.

Kram!!

2016-04-01 / 13:48:40
Anonym

Samt alkohol!!!! Undvek du? Småsöp du? Kändes det i kroppen?

2016-04-01 / 13:49:17