Johanna & Lovisa

2016-06-06 — 21:37:40
 
När mamma sa att jag skulle ha huset för mig själv medan jag var hemma skrev jag direkt i gruppchatten att alla var välkomna på sleepover hos mig hela helgen. Johanna kom till mig redan på fredag kväll, och dagen därpå hämtade vi upp Lovisa på Torp Köpcentrum efter att hon slutat jobbet.
 


"Hanna jag tar en cool bild på dig när du tankar!!" sa Johanna och jag ba yes! Får tillbaka rullen och så sitter Lovisa i hörnet och blundar haha. Gullo.
 


Vi lagade tacos och åt oss skitmätta. Här sitter två trötta i soffan i matkoma.
 
 
På söndagen sa vi hejdå för de skulle hemma och fira sina mammor på mors dag, men ingen grät den här gången då vi ses på midsommar om några veckor!! Är så jävla bortskämd med såna här fina vänner, något man inser när man inte bor i samma land och inte kan gå på svartklubb tillsammans var och varannan helg. 


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: