Juldagsrave

2015-12-28 — 18:20:50
 
Mina tio dagar i Sverige är förbi och jag är tillbaka i Brighton igen. Jag ska göra någon slags recap snart nog men höjdpunkten av min vistelse var i fredags när nästan hela gamla gänget återförenades för att gå på svartklubb tillsammans. Ovan synes Lovisa klappa Nils ömt om kinden när vi väntade på spårvagen på Järntorget, han hade kommit hem fem dagar tidigare efter några månaders resande.
 
 
Jag var helt slut och egentligen väldigt opepp på att lämna lägenheten men efter en dusch och några gt's återvände livslågan, och runt tiotiden begav vi oss mot Ringön. 
 
 
Sedan 95orna tog studenten förra året och alla spred ut sig över världen för att resa eller plugga har vi inte riktigt kunnat ses allihop men nu var nog ändå 70-80% av oss tillsammans. Inom den närmsta tiden ska de flesta iväg igen, Elin till Frankrike för att läsa språk, Lovisa, Johanna och Jesper till Asien för att backpacka. Kommer inte träffa de flesta förrän till sommaren.
 
 
Så lycklig att kunna säga hejdå till dem på det här sättet. Oavsett var vi befinner oss eller hur länge vi är ifrån varandra är allting precis som vanligt när vi återförenas.
 
Vi ses om några månader <3
Hanna
x


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: