Onsdag

2017-02-01 — 17:36:49
 
Hej vänner,
senaste dagarna har varit ett mindre menshelvete men det börjar äntligen lätta upp lite. Att man på riktigt alltid glömmer bort hur pissjobbigt det är, tills nästa mens kommer som någon slags hjärtattack. Och när man väl söker hjälp så får man höra att "det är normalt". Vill verkligen slåss varje gång de rekommenderar p-piller :))
 
Annars har jag skaffat en header med menyrad och "om"-sida vilket jag inte haft sedan jag var typ, fjorton? Håller på att lära mig att koda ordentligt och det är fett kul!! Det gör jag helt gratis på Codecademy, in och lär er om ni gillar sånt. Har hållt på med html/css så länge men inte förrän nu förstått hur allt hänger ihop. 
 
Om en timme ska jag iväg på lägenhetsvisning, för någon gång den här våren ska väl jag och Greg lyckas bli sambos på riktigt och skaffa eget. Återkommer! Puss
 


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: