Silk

2016-12-19 — 18:46:46

Jag har verkligen haft en sån orimligt dålig jävla pissdag idag.
 
Låg i sängen i hundra år tills bekvämligheten förvandlades till ångest, åt ingen frukost, klämde finnar jag inte ens hade men som förmodligen kommer dyka upp imorgon efter allt mitt pill och när det väl var dags att möta upp min kompis Marcos fick jag avboka för jag. orkade. bara. inte.

Gick sedan genom regnet till det värsta printstället man kan föreställa sig, med otrevlig och okunnig personal som fick mig att må ännu sämre!!! Orka!! Ändå betalade jag typ 250 spänn av mina allra sista pengar för att få en grej helt okej utskriven, mest för att jag inte pallade argumentera. På väg hem i pissmörkret gick mitt paraply sönder precis innan mobilen dog.

Vad fan liksom.



Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: