Från ett ställe till ett annat

2016-01-23 — 21:39:00
 
Hej kompisar!
Något jag inte nämnde i förra inlägget var att jag mitt i all ångest lyckades kirra boende förra veckan, hos ingen annan än min vän Line. Så igår tog jag och Greg mitt pick och pack och vandrade 15 minuter upp mot Seven Dials för att äntligen få flytta in i eget (stort!) rum, och allt som fattas nu är mitt skrivbord.
 
Idag har jag varit och köpt täcke, kuddar och sängkläder och sedan träffat Carro och Luke över en kaffe. Traskade sedan hemåt och packade upp det sista, och nu sitter jag här och dricker öl och gör mig i ordning lite. Ikväll ska vi ut för det är Ingas och Lisas sista lördag i Brighton innan de drar iväg till Indien i några månader, kul för dem men tråkigt för oss andra.
 
Pysslar med en årsresumé för 2015 och väntar på paket från mamma och pappa innehållandes min kamera, så snart blir det nog fart här.

Hanna
x


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hanna

Kan inte du visa dina tatueringar i ett inlägg?

Svar: hej, ska försöka göra detta snart!
winonalane.blogg.se

2016-01-26 / 14:57:02