Hej hej

2016-09-22 — 18:38:24


Jag har köpt en CYKEL idag!!!
Kände mig som tio år när jag ledde ut den från affären haha. Känner mig så inflyttad på riktigt nu när jag kan transportera mig runt på två hjul? Tror inte jag haft en egen cykel sedan jag var 12 år och bodde i stan typ.
 
Efter cykelaffären svängde vi förbi Gregs kompis designstudio och jag satt bredvid och jobbade på beställningar en stund innan vi begav oss hemåt. Köksbordet är fullt av skisser och suddrester nu men jag börjar närma mig något, det ska bli två A1-print som jag förhoppningsvis kan få skickat iväg de närmaste veckorna. 

Tycker det är fett kul att få uppdrag av personer som vill ha min stil och ger mig lite fria tyglar, så är det någon annan som vill ha något hit me up!!


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: