Mensvärkscentralen

2017-07-03 — 18:39:29
 
Hej! Här är jag i skrivande stund i samma goa krämper som vanligt. Undantaget är att de gör lite ondare och har kommit från och till i en månad nu efter att jag satte in spiralen. Näääär slutar det? Mvh.
 
Var i London med familjen i helgen och skulle egentligen åkt hem till Sverige i två korta dagar efteråt, men jag har haft sån ångest det senaste så jag åkte tillbaka till Bristol istället. Det kändes skönt och viktigt att inte åka bara för att. Visste att en panikattack låg och lurade runt hörnet och att den absolut skulle komma ikapp mig om jag åkte. Nu fick jag några lediga dagar på hemmaplan istället.
 
Har ett nytt stort illustrationsjobb jag grejar med, kommer visa i slutet av veckan! Det största jag någonsin jag gjort, storleksmässigt talat haha. Hörs snart!


Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Papoy

Några veckor till sen tror jag du kommer få d bättre med kramperna! du e strong Hanna ljusare tider väntar <3<3<3<3

Svar: bby <3 <3 <3
winonalane.blogg.se

2017-07-03 / 23:07:18